Uppsala...

simtävling.... (.....................................................)

klarade av bassäng-delen med ett knappt godkänt. MEN så var det ju dags för lunch (en av de tre högpunkterna i en simmares vardag)  jag var väldigt förväntansfull :P
Vi (jagåtobbe) kom in i resturangen och tobbe lämnade snällt in sin Lunch-kupong som han hade bokat veckor tidigare. Joel hade ju såklart inte tänkt på det utan fick betala 10kr extra (85Kr !!!) för att få en tallrik att lägga maten på. Jahaapp.
jag gav servitören vänligt min vackra Hundralapp och fick tillbaka en liten tia och en gammal femma. Här börjar det.
Jag går och tar maten vilket ser helt ok ut, bara att köttbullarna ser lite konstigt ut :S
Jag fyller tallriken och beger mig mot bordet där vi har tänkt att slå oss ner helt utmattade av en helt värdlös resultatmässig förmiddag. när jag närmar mig bordet uppmärksammar jag att jag inte tagit nåt att dricka! :O  .....

En knapp sekund och en snabb 180°sväng senare går jag med raska steg mot den lilla drickhörnan ... vatten, saft, vatten, saft...... Vänta lite, har jag missat nått?!
Jag vänder på mig och ser en otroligt skyldig servitris som står och torkar upp på borden efter södertäljare. Min mage kurrar, armar värker och mina ben knappt kappabla att hålla mig stående.
Jag slår på det mest falska smilet och får ut orden.....

Ursäkta, finns det någon mjölk. ( vad jag menade var: Vafaan är mjölken din jävla idiot, ser du inte att jag är törstig.)

Servitrisen svarade snabbt med några ord jag bara inte kunde förstå:
Nej tyvär, mjölken ingår inte i buffén. du kan köpa den för 10kr i kassan.

(................................................................................................................................................................................................................)

Vad faaaan är det frågan om, ska jag betala 10 spänn för typ en dec mjölk fast jag redan betalat 85 jävla kronar för lite köttbullar och mos?!?!?!? Aldrig i livet din jävla hora!

Meen det sa jag ju inte så klart, svensk som man är.
Nej,  höjde lite fräckt på ögonbrynet och tog snällt ett glas saft, utan att spilla.

Jävla skämt
/Upprörd Joel


Kommentarer
Postat av: amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanch!:D

hahahahahahahahhahahahahahah, ser det framför mig hur förbannad du var nu! alltid lika kul att bevittna!:D

2008-05-04 @ 23:25:48
URL: http://rezaghi.blogg.se
Postat av: steniz

Hahhahahhahhahahahhahahahhahahahahhahahahahha ka ntänka mig!!!!!!!!!

2008-05-05 @ 11:18:09
Postat av: Anonym

Jag sitter här och surfar och stöter på den här. Varför skriver du hora? Vi får prata mer om det sedan..
/Pappa

2008-05-05 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0