Jaha! såå nu bryr du dig!?

Fick en liten tankebubbla innan jag somnade igår efter att jag sett filmen Paranoid Park ( japp, det kommer fler filmer framöver... det har varit aldelles för få alldeles för länge ) ... iaf utan att avslöja hela historien såå är ju polis involverad (oooh,.. utan att kolla synonymer)  i filmen...
Police officer Lu, en 4o+ bitter man som har för vad det verkar en otrolig röntgen syn!!! 
Vi sitter i ett kalt tomt rum och han står hängande på andra sidan bordet. Han börjar fråge en massa frågor:
Vart var du 18 sptember?, Vilka var du med ??.
Stackars jag är oförmögen att svara, inte för att jag inte vill eller inte kan prata utan för att jag verkligen inte kommer ihåg.

Tystnaden måste tolkas som om jag försöker dölja nått... kriminaler börjar bli otålig och smäller näven i bordet.
 
... men nu ska vi ju inte skriva dåliga deckare utan disskutera mitt dålig minne. Vad händer om polis frågan och man inte kommer ihåg.. Shit, jag kommer inte änns ihåg vad jag gjorde i förra veckan.
 I varje deckare blir jag lika förvånad och fascinerad av folk som svara efter enhundradel vad dom gjorde tisdagen den 17 april med t ex: Jag åkte hemifrån vid 8, stannade på OKQ8 och tankade, köpte en kaffe av en snygg tjej på waynes, körde till jobbet men fastnade i en bilkö och när jag var framme ringde jag marie ... osv

Hur kan man komma ihåg sånt ? ( eller är det bara  i film?)


Förresten visste du att Prins Carl Philip är Hertig af Värmland... [ HAHAhaha ]
Värmland liksom, snacka om oönskat barn...
kunde ju fått typ åtminstonde fått leka kung av småland eller dalarna,..  eller nått iaf...
Stackars prinsen. 

Jv 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHA misslyckad typ dendär carl philip

2008-05-12 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0