23:09 = bullkalas

Mmmmm... bullar. Gåva från ovan. Finns få saker som värmer om hjärtat som en bulle i månskenet. Och det är precis vad som har hänt. Jag är bara tvungen att räkna upp all läckerheter som ska passera mina välutvecklade smaklökar och långa tarmsystem:
Wienerbröd, trots sin förmåga att snabbt bli torra så är dess historia och spännande mittpunkt  en självklarhet i en bullälskares värld.
Kanelbulle,  Mer orginal än så här blir det nte. Helt enkelt oslagbar i alla lägen. ( kanske inte jul dock).
Äppelknutte(?) Fortfarande lite av en nykomling i min bulle-lista men är helt klart här för att stanna. Äppelkrämen är SJUKT god! Riktig sommar bulle. ( Finns Även i blåbär vilken är minst lika god) 

Till bullen dricks saft (såklart) eller om det är brist på föregående även päroncider. Om det tar slut på bullar vilket är WAy to vanligt så kan det fyllas ut med chips och choklad för att minska skador på kropp och själ.

Om du vet nått jag inte vet... vänligen skicka ett mejl eller varför inte kommentera :O 

jv

Kommentarer
Postat av: hahah

äppelKNUTTE? hahhahahhahah

2008-05-10 @ 01:22:05
URL: http://steniis.blogg.se
Postat av: Anonym

vafan är en äppelknutte?

2008-05-10 @ 12:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0