Studentrabatt i helvete heller

hejhej! hoppas alla har en underbar sommar ;D
jag tänkte skriva hur mycket jag hatar CSN men pallr inte.. kanske en annan dag:P
Ha en fortsatt härlig sommar!

LIte info från värmland :P
Arvikafestivalen äger!  iaf torsdagen. Kooks var obeskrivlga och till alla er som inte var där säger jag bara: HA!!!

Blood music säger (till mig) du är GRYM!!!  ( skrev det på min arm)

Ett par som gick runt i kavaj och med portfölj i handen under festivalen. hahahahah
skön

Famlijen var det svettigaste  träningspasset som jag genomfört ovan vatten...jag vred ur minst en  halv liter vätska(?) och då är shortsen inte inräknat. Äckligt jag vet. 

 timo är heeeeet och svalnar liksom aldrig av. 

Langos är äckligt och överskattat. Smakar ännu sämre på hemmaplan. Har prövat.
Pizzaslize från halvsnygga skåningar is da shiit! 

Hårdrockare borde skickas till Ryssland alt Norrland. Står inte ut med allt cp. Kräver besöksförbud

Härliga killarna o tjejerna(från smååland ;) som stod å sålde snygga t-shirts i ... det stora vita tältet?
vi gillat


japp, over and out 
puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0